Pracownik biurowy, specjalista do spraw ubezpieczeń
Miejsce pracy: Bielsko-Biała Plac Wolności 10
Opis stanowiska:
- Obsługa klienta w placówce stacjonarnie od poniedziałku do piątku, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
- Dbanie o rozwój portfela oraz budowanie relacji z klientami
- Dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań Klientów
Wymagania:
- Preferowane doświadczenie w kontaktach z klientami
- Preferowane doświadczenie w branży ubezpieczeń
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- Wysoki poziom motywacji do pracy oraz samodyscypliny
- Silne nastawienie na rozwój zawodowy
- Min. średnie wykształcenie
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie arkuszy kalkulacyjnych Excel)
Oferujemy:
- System wynagrodzeń oparty o umowę o pracę oraz atrakcyjne prowizje, premie, konkursy
- Umowę o pracę
- Indywidualną stałą pomoc
- Profesjonalny rozwój poprzez program bezpłatnych szkoleń
- Miłą atmosferę pracy